سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

لطفا لِنگش کنید!!

بسم الله الرحمن الرحیم



لطفا لِنگش کنید!!


جوانتر که بودم- یعنی درست سال آخر دانشگاه- سه روز در هفته -بعد از ظهر ها- از دانشگاه صنعتی به اصفهان می رفتم تا دوره فیلمسازی را در انجمن سینمای جوان اصفهان بگذرانم!


فاصله طولانی را در راه بودم و در طول این مسیر به ایده هایی برای ساخت فیلم کوتاه و یا بلند فکر می کردم و خلاصه اوقات خوشی بود!

دو تا فیلم کوتاه هم کار کردم و جوایزی نیز بخاطر آنها در جشنواره های داخلی کسب کردم!

وقتی که مشغول کار شدم ؛عشق و میل به فیلمسازی کم کم فروکش کرد و در پیچ و خم زندگی انگیزه فیلمسازی را از دست دادم(البته راستش را بخواهید هنوز هم وسوسه اش مرا رها نمی کند و گاه و بیگاه روی فیلمنامه های کوتاه و بلند کار میکنم ولی متاسفانه همراهان خوبی را سراغ ندارم تا مشورت بگیرم و یا آن فیلمنامه ها را کلید بزنم!!)


-------------------------


خیلی وقتها میبینم که بچه های مذهبی در گوشه و کنار وب ناله میکنند که سینما فاسد است و مثلا فلان فیلم؛ چه اهداف سوءی دارد و فلان فیلمساز چه کرده و چه و چه و چه و....

غصه ام میشود که چرا ما مذهبی ها فقط خوب می توانیم بگوییم:

آهای یا ایها الناس! یا ایها فیلمسازمون!!   اتقوا الله !!....

یا بهتره بگم دوست داریم نقش یک ناهی از منکر را بازی کنیم و مدام بگوییم:

لطفا لِنگش کنید!!(یعنی فیلمی خوب و جذاب و عامه پسند و اسلامی و اخلاقی و ......بسازید!!)


یکی نیست به ما بگه :

خب! خودت لخت شو برو توی میدون!! اگه میتونی خودت لِنگش کن!


--------------------------


متاسفانه ما مذهبی ها خیلی جا ها کم آوردیم و سینما یکی از آنجا هاست!

دوست دارم حرفی بزنم و پاش هم هستم!

اگه کسی از بروبچ توی این عرصه تجربه داره و دوس داره حرفی بزنه یه ایمیل بهم بزنه تا گروه کاری  تشکیل بدیم!(حداقلش بصورت مجازی!)

(لطفا مشخصات و سوابقتون را حتما بنویسید!)

(اگه گرفت که گرفت! اگه نگرفت لااقل من وظیفه ام را انجام دادم!)


-------------------------

دعاگوی همه شما خواهم بود ان شاء الله شب جمعه در شاهچراغ!

اگه شما هم اونجا بودین؛ بیاین!!


نظرات 4 + ارسال نظر
فرهادسیمین سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://deldaar.ir

سلام
والا در این زمینه فقط می تونم بگم لنگش کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(این!ها برای بار عاطفی یادگاری)
شاهچراغ رفتید التماس دعا
منم قم رفتم جبران خواهم کرد ان شاء الله

سلام
خسته نباشی!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

صد درصد موافقم حیف که خودمم بلد نیستم و گرنه همراه خوبی میشدم!

یکی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ

بازم سابقه کار؟!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

حرف دل ما راد زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد