سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

آیا آقایون سر و ته یه کرباسند؟!

بسم الله الرحمن الرحیم


آیا آقایون سر و ته یه کرباسند؟!



خیلی بی مقدمه گفت:

واقعا شما مردها سر و ته یک کرباسید؟! درسته؟! راستشو فقط بگو؟! حرف تو حرف نیار و مغالطه نکن!


باز گفت:

یعنی حالا که زن یه موجود ضعیفتره(اون می گفتم! من نگفتم!) شما مرها باید متحد بشین و یکصدا بهش زور بگید و ظلم کنید!!


باز گفت:

یعنی اسلام گفته که هر چی مرد بگه باید همش همون بشه؟!


باز گفت:

یارو با ریش و کلی تیپ مذهبی میگه:«اگه من گفتم ساعت سه باید غذا آماده باشه؛ سه و پنج دقیقه نباید بشه!»


باز گفت:

همون یارو با ادعای مذهب و اسلام و قرآن دستش را مدام بالا و پایین میاورد و می گفت:«هر بار این زن رو زدم  اول استخاره از قرآن گرفتم(!!!!!) و اگه خوب میآمد بعد می زدمش!!!»



باز گفت: همون یارو با وقاحت تموم اولش استخاره میگرفته و اگه خوب میامده زنش رو در شهر غریب از خونه مینداخته بیرون!!



باز گفت:

راستش را بخواهی دلم از کارهای این یارو نمی سوزه! که البته حالم از هر چی آدم مذهبی و این تیپی هست بهم میخوره!! اما دلم میسوزه که تموم آقایونی که در جلسه آشتی کنون حضور داشتند و همه اونها هم آدمهای مذهبی بودند؛ جوری صحبت می کردند که حق با مردس و انگار از او طرفداری می کردند!!



باز گفت:

اینکه قرآن گفته الرجال قوامون علی نساء را یه جوری ترجمه و تفسیر کنیم که کارهای آدمهای پستی مثل این یارو توجیه بشه، ظلم به قرآن نیست؟!!



باز گفت:


بخدا دختره کسی رو نداشت ..... یه برادر داشت که از خودش مظلومتر بود!..... خیلی دوس داشتم یه مرد پست تر از خودش بجای برادر دختره می بود(!!) تا چند تا سیلی آبدار بهش بزنه!!!  و چند تا ف ح ش آبدار تر بهش بده!!!



باز گفت:

نگفتی؟! سر و ته شما آقایون همینه مگه نه؟!!



خلاصه او دلش پُر بود و تند و تند حرف می زد و مجالی به من نمی داد!


می خواستم بهش بگم:

اولا اینقده دلت پُره؛ من چیکاره بیدم!!!


ثانیا: این جوری که تو تعریف می کنی؛ این یارو آدم مذهبی نبوده! یعنی نه آدم بوده و نه مذهبی!!


ثالثا: اتفاقا خیلی از مردها زن و بچه دوستند خصوصا  مذهبی ها!



----------------------------------


ظلم کار بدیه!!(چشم بسته غیب گفتم!!) اما توجیه کردن ظلم کار بدتریه!!


اگه اون یارو  به زنش کتک می زده و ظلم میکرده قطعا کار زشتی انجام میداده اما اینکه ظلمش را با استخاره توجیه میکرده قطعا کار زشتری مرتکب میشده!


یا اگه ما ظلم یکی رو توجیه کنیم و این طور خودمون رو قانع کنیم که ما قصد صلح و صفا برقرار کردن بین یه زن و شوهر رو  داریم کار زشتری مرتکب میشیم! چرا که صلح و صفایی که ریشه در توجیه کردن باطل داشته باشه هرگز پایدار نیست!



++++++

++++++++++++++++++++++++++


میلاد  دختر رسول خدا زهرای اطهر را به همه مادران و خواهران و همسران تبریک میگم!


نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

نه همه سر و ته یه کرباس نیستن خدا رو شکر
ولی یه وقتایی که ما خانوما خیلی عصبانی هستیم این حرفا خیلی بهمون ارامش میده
البته اخلاقای بد خیلی از اقایون متاسفانه به هم شبیهه
با این حرفتون کاملا موافقم :"توجیه کردن ظلم کار بدتریه!!"
مخصوصا وقتی برای توجیه اشتباهاتمون به دنبال یه راه حل شرعی و وجاهت شرعی و دینی باشیم وضع از اون هم بدتر میشه .مثل همین داستانی که شما تعریف کردید.
همین مسائل باعث دین گریزی یه عده از افراد و جوون های ما شده
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه .امین

سلام
خدا رو شکر شما با اون موافق نیستین!

پلاک سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://sarayeomidam.blogfa.com/

اینم خیلی قشنگ بود
نه خدائیش مرد خوبم هست
مثل زن خوب!

علی علیزاده یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

نمیدونم تا حالا توجه کردید مرد خوب اسیر زن بد میشه یا زن خوب اسیر مرد بد میشه!!!
چرا؟؟؟؟
اگه شما ندیدید من خیلی دیدما.......
بهرحال اگه یه زن خوب (بابا روم به دیوار واسه امر خیر میخام)سراغ داشتید خبر بدید
آخه دیگه داره سنی ازمون میگذره
سلامت و موفق باشید
13 رجب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام بر همه شیعیان مبارک

سلام
زن خوب که چه عرض کنم اما اگه دختر خوب خواستی هست!
میلاد مولا علی بر همه دوستان اهلبیت مبارک باشه ان شاء الله

علی علیزاده پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

مگه اینکه از طریق اینرنت همسر پیدا کنیم
اسناد رو نمیکردیا

مگه مورد قبلی جور نشد؟!

علی علیزاده پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

نه بابا استاد
همون بهتر که نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد