سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

به چشم و ابروست یا....؟!

بسم الله الرحمن الرحیم


به چشم  و ابروست یا....؟!

من: ببخشید جناب! مدارکم تکمیل بود؟!
خانمه: مدارک منو هم چک کنید!
او:  از شما را خانم چک کردم درست بود!

من: از من چی؟ زودتر اومده بودم!
خانمه: دیگه کی باید بیام؟!
او: خودم باهاتون تماس میگیرم خانم!

من: نفرمودید قربان! مدارکم کامله؟!
خانمه: مرسی! اگه بشه زودتر! به پولش نیاز دارم! مرسی!
او: چشم! سعیما میکنم!

من: بابا من زودتر اومدم!
او: صبر کن!
خانمه برمی گردد و هنوز قدمی برنداشته که دوباره سرش را کنار پیشخوان بانک می آورد!
خانمه:آخ ببخشید! میشه یه دسته از مدارک وام را مجدد بدید! میخواستم برای یکی اونا را ببرم!مرسی!
او: بله! یه چند لحظه صبر کنید!

من: ببخشید اینجا کارها به نوبته یا به چشم و ابروس؟!
او: خجالت بکش!
من: بابا من زودتر این خانم اومدم  اما شما همش جواب ایشون را دارید میدید!
....
-----------------------------

چشمان زیبا فریبنده اند! چشمانی که در عمق نگاهشان اگر خیره بمانیم امواجش؛ قلبهایمان را به تالاپ و تلوپ می اندازند!!
صورتهای زیبا خاصیت مغناطیسی دارند!!(این را از یک مهندس برق قبول کنید!!!!)

این قابلیت ذاتی در سیمین رویان است که نگاهها و سپس غریزه را به سوی خود بکشاند!
هر کس هم بگوید که این صورتهای زیبا بر روی من تاثیر ندارد؛ بی برو و برگرد دروغ میگوید!

مثل آن کارمند بانک که اولویت پاسخگوئیش برای مراجعین وام؛ خوشگلی بود و نه نوبت افراد!!

کسی برایم تعریف میکرد:
با کشتی مسافرت میکردم! زن و مرد غریبه ای وسط آمدند و شروع کردن به رقصیدن! و ....
وقتی کارشان تمام شد(یا بهتر است بگوییم کثافتکاریشان تمام شد!!) آن مرد کنارم آمد وگفت: رفتی؟!
گفتم: دیدن این صحنه ها ؛ بر روی من تاثیر جنسی دارد!
گفت: بالعکس من! با این زنه رقصیدم ولی باور کن حالت خواهر برادری داشت و هیچ جاذبه جنسی نداشتم و حتی اکنون هم نسبت به او ندارم!
من هم گفتم : پس تو یا کلا آدم نیستی!!! یا مرد نیستی!!!!
چون آدمیزاد در این لحظات بالاخره غریزه اش تحریک می شود اما تو ادعای خلاف آن را داری!!


--------------------------

در محیط پلاس هم دیدم سر کار خانمی مدعی شده بود که:
بله! ما استخر مختلط  در آپارتمانمان داریم و هیچ وقت هم مشکلی پیش نمی آید!( انگار بر پیشانی ما نوشته شده (ببخشیدا !): خر!!     ای کاش بهش میگفتم: خودتی!!)

توجیه هم میکنند که : بله! فرهنگ باید داشت!!

همین گروه با فرهنگ(!!) مدعی هستند که در خارج از کشور  و در کنار دریا زن و مرد خیلی راحت هستند و هیچ مشکلی هم پیش نمی آید!!(راست هم میگن!! وقتی دو طرف راضی باشند علی القاعده  مشکلی هم پیش نمیاد!!!)

------------------------

چشمان زیبا فریبنده اند و صورتهای زیبا هم خاصیت مغناطیسی دارند!!
عشق حتی از نوع مجازیش هم به جاذبه جنسی صِرف منجر نمی شود و خلوتی را برای معاشقه نمی طلبد!!(اصلن عاشق یه عشق مجازی به خیال معشوق خوشست و به او بعنوان یه طعمه نگاه نمیکند!)

پس: 
قل للمومنین یغضوا من ابصارهم و یحفظو فروجهم...
قل للمومنات یغضضن من ابصارهن و یحفظن فروجهن...

مواظبت کنیم بر نگاه! و چیزی که از پس یک نگاهِ خیره می ماند ...(و نمیشه واضحتر گفت!!!)