سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

اس ام اس های این چند روز!

بسم الله الرحمن الرحیم



اس ام اس های این چند روز!


صندوق دریافت(1)

واسه مشق شب صد بار بنویس اونیکه فکرشو نمیکنی به یادته!(فرستنده: نامشخص-22:00)


-------------------------------


صندوق دریافت(2)

بهت گفتم که با دلم بازی نکن! ببین خرابش کردی! دیگه درست نمیشه!(فرستنده: نامشخص-07:32)

فک میکردیم عاشقی هم بچگیست! اما حیف این تازه اول یه زندگیست!(فرستنده:نامشخص- 07:33)


موارد ارسالی(1)

شما؟(07:34 ارسال شد به نامشخص)


صندوق دریافت(1)

اونیکه فکرشو نمیکنی عاشقته!(فرستنده: نا مشخص – 07:36)


موارد ارسالی(1)

اشتباه گرفتین خانم یا آقا!(07:40 ارسال شد به نامشخص)

صندوق دریافت(2)

عزیزم کاملا درست گرفتم!(فرستنده: نامشخص 07:41)

میدونی اگه خورشید بمیره چی میشه؟! اون وقت زمین باید دور تو بگرده عزیزم!(فرستنده: نامشخص 07:45)


--------------------------------------------------


صندوق دریافت(2)

امشب نه؛ فردا شب حاجیت از مکه میاد! ماشین یادت نره بیاری ! چند نفر رو باید تو سوار کنی برسونی!(فرستنده: دوست1 – 20:00)


پرینت قلبمو میگیرم تا باورت بشه با هر نفسم هزار بار میگم دوستت دارم!(فرستنده: نامشخص-20:01)


موارد ارسالی(2)

حالا تا فردا شب!  شیرینی و گل با خودته!! بخر تا برای حاجیمون ببریم!!!(20:05 ارسال شد به دوست 1)


تو چته یارو! به کاهدون زدی! میفهمی یا نه؟! شیطونه میگه.... لا اله الا الله(20:12 ارسال شد به نامشخص)


صندوق دریافت(3)

دلمو شکوندی؟(فرستنده: نامشخص – 20:14)

شیرینی و گل را من می خرم اما دنگت را باید بدی خسیس جان!(فرستنده:دوست1- 20:17)

هیچ عاشق سخن زشت به معشوق نگفت!(فرستنده: نامشخص 20:19)


صندوق دریافت(1)

گاه نمیدونم چه پیامی را بهونه کنم تا از حال اونیکه دوسش دارم خبردار بشم!  اینبار دلتنگیمو بهانه کردم؛ فردا چه کنم؟!(فرستنده: نامشخص- 23:00)


موارد ارسالی(1)

راست گفتند که: آدمها می تونند پسر باشند! اما پسرا نمی تونند ادم باشند!(23:03 ارسال شد به نامشخص)


صندوق دریافت(1)

:) (فرستنده: نا مشخص 23:04)


-------------------------------------------------------


صندوق دریافت(1)

پروردگارا از دوستی امروزمان چیزی برای فردایمان بگذار! به اندازه یک نگاه یا یک لبخند ؛ تا به یاد داشته باشیم روزی هم عاشق بودیم!(فرستنده:نا مشخص-07:30)


موارد ارسالی(1)

از خدا بخواه که موانع زندگیتو از سر راهت برداره! چون خر نمیتونه مثل یه اسب از روی موانع بپره!فهمیدی!!(07:41 ارسال شد به نامشخص)


صندوق دریافت(1)

:)))) (فرستنده:نامشخص-07:43)

----------------------------------------


بعد از ظهر همان روز:


دوست1:  توی چهره ات امروز یه حلاوت خاصی میبینم!!

من: برو بابا!!.... شیرینی و گل رو خریدی ؟!

دوست1: بله! فرمایش شما اطاعت شد! اما جواب سوالمو ندادی! توی چهره ات چیه؟! یه حلاوت خاصی دیده میشه! گمونم یا عاشق شدی یا کسی عاشقت شده؟!

من: ای نامرد!.......(سانسور شد!) پس تو بودی اس ام اس عاشقانه با یه موبایل دیگه میدادی؟!

دوست 1: ها ها ها ها(خنده با ولوم بسیار بالا!)

من: زهر مار!....

دوست 1: ولی باور کن خیلی از دخترا و شایدم پسرا با همین چند تا اس ام اس گول میخورن!

من: حالا چش به من! من دختر دم بختم که شدم موش ازمایشگاهی تو؟!

دوست 1: ها ها ...

من: خیلی خنده دار بود!

دوست 1: نه ! نه! میخواستم بهت نشون بدم تو هم حتی یه جوری وارد بازی میشی! یعنی بازی خوردی و واکنش نشون دادی! همینطور هر دختر یا شایدم پسر دیگه هم واکنش نشون میده و با چند تا اس ام اس ابکی یه عشق ابکی بوجود میاد! حالا منظورم رو فهمیدی؟!

من: راست میگی!


نظرات 9 + ارسال نظر
پیرو خط شهدا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://72pelak.ibsblog.ir

سلام . بعضیاش خیلی بی مزه است . منتظر نظرتون هستم .

سلام

پلاک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://sarayeomidam.blogfa.com/

سلام بامزه بود و خیلی عامیانه
چیزی که در روز هزاران بار برای همه اتفاق میفته!
تا هم به طرف میگی شما
میگه یه عاشق ! یه دوست!
همه هم مث هم!
موندم چرا یکی یه راه جدید پیدا نمی کنه!

سلام
شاید راهش بی اعتنایی باشه!

ناشناس چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://14nooreasemani.blogfa.com/

سلام.(علیک سلام)
ممنون از این که سر زدی و ممنون از وبلاگت.
موفق باشی.

پلاک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://sarayeomidam.blogfa.com/

منظورم از راه جدید ، راه جدید واسه اوناست!
اونا که بهشون میگی شما ؛ میگن : یه دوست!

در زدم گفت کیست . گفتمش ایدوست دوست
گفت در آن دوست چیست ؟ گفتمش ایدوست دوست

گفت اگر دوستی ! از چه در این پوستی ؟
دوست که در پوست نیست ! گفتمش ایدوست دوست

گفت در آن آب و گل. دیده ام از دور دل
او به چه امید زیست ؟ گفتمش ایدوست دوست

گفتمش اینهم دمیست ؟ گفت عجب عالمیست
ساقی بزم تو کیست ؟ گفتمش ایدوست دوست

در چو برویم گشود جمله بود نبود
دیدم و دیدم یکیست . گفتمش ایدوست دوست

پلاک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://sarayeomidam.blogfa.com/

دلـــــتــــنــــگــــــی پــــــیــــچـــیـــــــــده نــــــیــــســــــتــــــــ . . . !
یــــــکـــــــ دل . . . !یــــــکـــــــ آســـــــمـــــان . . . ! یــــــکـــــــ
بــــــغـــــض . . . ! و آرزو هــــــــای تـــــــــرکـــــــ خـــــــورده . . . !

بـــــــه هــــــمـــــیـــــن ســـــــادگـــــــی . . . !

yegane جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://shki.blogfa.com

سلام علیکم
خیلی جالب بود
اشکالی نداره ازش استفاده کنم؟

سلام وممنون
نه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

جالب بود

فرهادسیمین دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://deldaar.ir

سلام
این که خر نمیتونه از موانع ببره مال خودتونه خیلی باحال بود

سلا م
نه این اس ام اس را از جایی انتخاب کردم!

زهرا نجاری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

کار" دوست 1 "شما به اندازه که کار"فرستنده نامشخص"عاقلانه نبوده ، بعضی وقتا آدمای اون طرف خط میدونن عاشق نیستن و این طرفی هرگز عاشقشون نمیشه ، اما فقط دلشون میخاد یکی باشه همین .من خودم تجربه اون طرف خطی رو نداشتم و بارها و بارها این ور خط بودم ، راستش دلم براشون میسوزه خیلی زیاد...
دلم میسوزه بودنا رو تو این دنیا تجربه میکنن

از نظر خوبتون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد