سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

تلنگر!

بسم الله الرحمن الرحیم


تلنگر!


خدایا طالب تلنگرم! طالب تلنگری از پس این خماری و خواب الودگی!تا هوشیار شوم!


خدایا طالب تلنگرم! تلنگری که مرا به فکر فرو برد و روحم را نشگون گیرد!!


خدایا طالب تلنگرم! نه تلنگری از جنس مرگِ اطرافیان! تا بواسطه آن زودگذر بودن دنیا را حس کنم! نه! می خواهم همه زنده باشند ولی من تلنگر خورده باشم!


خدایا طالب تلنگرم! نه تلنگری از جنس بیماری و مریضی  که مرا ناتوان سازد  تا حقارت خودم را در برابر عظمتت حس کنم! نه! می خواهم سالم و تندرست باشم اما چشمم بینا شده باشد و در برابر بزرگیت همواره خاضع باشد!


خدایا طالب تلنگرم! نه تلنگری از جنس ناکامی و شکست در زندگی! که مرا از کوه غرور ناشی از موفقیتهای بسیار به زیر کشد و احساس  نیاز دائمی به قدرتت را در من زنده کند! نه! می خواهم همواره کامیاب و پیروز باشم ولی در عین حال؛ دلم هم زنده شود و فقط متوجه به سوی تو باشد!


خدایا طالب تلنگرم! تلنگری که در آن درد نباشد، زجر نباشد؛ سرافکندگی پیش دیگران در آن نباشد!


خدایا طالب تلنگری هستم که مرا سرمست از نعمتی کند! نعمتی که هرچه از خودم بپرسم :برای چی؟! مگر من چه کار خوبی کرده ام؟!

اما پاسخی برایش نیابم!!


خدایا طالب تلنگری هستم که سرشار از قرب باشد!  سرشار از اشک و حضور  باشد!

 بترسم و از خودم سوال کنم: نکند این مکر خدا باشد؟!! نکند بواسطه گناهانی بر من مکر گرفته باشد و مرا به عبادتهای توخالی دلخوش کرده باشد؟!

اما جز آه و حسرت پاسخی برایش نیابم!


خدایا طالب تلنگری هستم که مرا سربلند کند! مرا آنقدر پیش مردم بالا ببرد و همه را انگشت به دهن کند!که باز از خود سوال کنم:

خدایا برای چی؟! آخر من که هیچ کار برجسته ای انجام نداده ام که مستوجب این بزرگی و عزت باشم؟! مگر آنکه خدا دعای دلسوخته ای را برای من مستجاب کرده باشد؟! پس آن شخص بزرگوار کیست که در حق من دعا می کند؟!


خدایا طالب تلنگرم! خیلی هم با تو اما و اگر می کنم و شرط و شروط می گذارم که نشانه ی صدق دعوی من است! نشانه ی شدت نیاز من به تلنگر است! تو خوب می دانی که محتاجم! محتاجم به تلنگر!


خدایا طالب تلنگرم! شوری بده! شربتی بچشان! اتش عشقی را بیافروز! گوشه ای از حقایق عالم ملکوتت را برایم فاش ساز! راهی را نشانم بده! بی زحمت کمی هم هُلم بده!!! تا تکانی بخورم و بسوی آن راه حرکت کنم!


خدایا باز می گویم طالب تلنگرم! طلبم بده! طالبم گردان! حرکتم بده! خودت هم مرا به مقصد برسان!(هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن) 


18 تیرماه- در مسیر مشهد مقدس

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام اقای صانعی
تم جدید مبارک
جالب شده ولی تا بیام بهش عادت کنم یه مقدار زمان میبره
اگه گفته بودید میرید مشهد کلی اصرار میکردم تا حسابی برام دعا کنید.
من خیلی وقته منتظر یه تلنگر از این جنسم ولی نه جانب خدا ...نمی دونم شاید هم باید بگم از طرف خدا !
ولی اگه اقا امام رضا هم یه گوشه چشمی میکردن و یه تلنگر بهمون میزدن ... دلمو خیلی شاد میکردن. حداقلش جواب یه سوال رو شاید میفهمیدم
هر وقت میرید مشهد برامون دعا کنید برادر بزرگوار
پایدار باشید

سلام
حال شما چطوره؟ پارسال دوست امسال اشنا؟
دعا گوی همه خواهران و برادران بودیم . ان شاءالله این سفر معنوی هر ساله قسمت ما و شما بشه !
زیارت اقا علی بن موسی الرضا خودشه یه توفیقه! حالا حاجتها را داد که داد از بزرگواری آقاست! اگه هم نداد ان شاء الله بهترش را تو دنیا و اخرت قسمت و روزیمون میکنه!
هر جا هستید سالم باشید و سربلند!

یه دختر جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ

واقعا خوشم اومد.ای ول آقای حسن!!!!

سلام
ممنون! ای ول خانم «یه دختر»!

زهرا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ

علیک سلام :D
شرمنده این مدت وقت نکرده بودم سر بزنم .البته مطلب مردی که جیغ میکشد رو خوندم . خیلی با مزه بود
ولی وقت نشد کامنت بزارم .
همیشه پیگیر مطالب قشنگتون هستم
بله زیارت اقا توفیق بزرگیه که 20 ساله نصیبمون نشده!!!
دلیلشو حتما خودشون بهتر میدونن که این دوری اینقدر طول کشیده
انشالا که توفیق بدن به پابوسیشون نائل بشیم :)
شما هم هرزمان رفتید زیارتشون سلام ما رو بهشون برسونید
تشکر و ممنون برادر بزرگوارم :)

خیلی دلم سوخت! واقعا شما 20 ساله مشهد نرفتین؟!
ان شاءالله بزودی زود دعوتنامه از آقا دریافت کنین!

سیده خانوم جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://farzandeali.blogfa.com

سلام و درود
زیارت قبول
خوشبحالتون
دعا کنید هم تلنگر هم زیارت قسمت ما هم بشه...
التماس دعای فرج
یا مهدی ادرکنی

سلام
ممنون
ان شاءالله تلنگر و زیارت قسمت ههمون بشه!

یه دختر شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

الانم مشهدین؟؟؟

نه اومدم!

یه دختر شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

کجایی هستین؟
من توی یکی از تکه های بهشت زندگی میکنم!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد