سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

دایی خسروِ قلابی!

بسم الله الرحمن الرحیم


دایی خسروِ قلابی!


در خانه اش را زدم!مثل همیشه یک سلام و احوال پرسی گرم کرد! زن خوبی بود! من هم مجبور بودم صبحها مدرسه بروم! پس چه کسی بهتر از این زن همسایه که دخترم را نگهداری کند ! از مهد کودک که بهتر است!


من یک زنم! من خوب میفهمم که خلق خوش یک مربی مثل این زن همسایه؛ می تواند روی اخلاق و رفتار دخترم تاثیر مثبت بگذارد!


من یک زنم! احساس غریزی مادری را خوب درک میکنم! همان حسی که در برخورد گرم این زن همسایه کاملا ملموس وجود دارد!

....


مدتی گذشت! گاهی اوقات که می خواستم دخترم را ازخانه ی زن همسایه بردارم ؛ متوجه حضور یک مرد  در خانه ی او شدم! تعجب کردم! زن همسایه با دو فرزندش زندگی می کرد و مطلقه بود! سالها بود که طلاق گرفته بود و خودش به تنهایی مخارج زندگی را تامین میکرد و یکی دیگر از اهداف من در گذاشتن فرزندم پیش او؛ کمک مالی بود تا پولی بگیرد و راحتر امرار معاش کند!


از او پرسیدم: ببخشید! میتونم بپرسم این اقا کیه؟! زن همسایه گفت: دایی بچه هاست!  بچه ها بهش میگن: دایی خسرو!


برایم کمی گیج کننده بود! اگر این زن همسایه برادری داشت چرا تازگیها مدام به او سر میزند! اما با خودم گفتم: شاید تازگیها دایی خسرو به تهران امده! 


اما کم کم پچ پچ هایی به گوشم می رسید ! پچ پچ هایی که از در و همسایه بود و می گفت:

 خانم فلانی (یعنی اون زن همسایه) صیغه موقت یه مردی شده که تازگیها میاد به آپارتمان ما!!


تکان خوردم! برایم قابل قبول نبود!  فکر میکردم که مردم حرف مفت میزنند! تصمیم گرفتم رودرو از خودش این را بپرسم!


وقتی حرفم را شنید خندید! بعد گفت:

شما که غریبه نیستید!.... من هم جوانم!.... من هم هزار تا آرزو داشته و دارم!.... باید یه جوری خرج و مخارج سنگین خودم و بچه هام را در بیارم!.... بله! من به عقد موقت این اقا در اومدم! او روزی هم که پرسیدی، سعی کردم یه جوری بهت بفهمونم که منظورم از دایی خسرو یعنی چه؟!!!!!


سریع خداحافظی کردم و رفتم! ازش بدم اومد! روز بعد بچه ام را بردم مهد کودک! خدا بهم رحم کرد! زنیکه تن فروش!!.... بخاطر چهار تا مبل و .... صیغه شده!من چقدر  ساده بودم که گول اخلاقش رو خوردم و دخترم را بردم پیشش!.... 

بعد ها فهمیدم مردی که صیغه اش کرده خودش چند خیابان بالاتر زن دارد .....



------------------------------



بعضی از حرفهاست که اگر بخواهی به نقد و نظرشان بپردازی کم میاری!!

اگر بگویی این خانم کار بدی کرده که درست نیست چرا که شرعا و بصورت عقد موقت؛ زن کسی شده!

اگر بگویی کار خوبی کرده که جامعه نمی پزیرد که زن بعد از جدایی؛ بصورت موقت عقد شود آنهم بعنوان همسر دوم!


بعضی از مسئله ها ست که فقط  می شود آن را شنید  تا بدانیم مسائلی وجود دارد که فقط برای شنیدن است و راه حلی ندارد!!